Herder laat je schaapjes gaan…….. - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu Herder laat je schaapjes gaan…….. - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

Herder laat je schaapjes gaan……..

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Oktober 2014 | Italië, Magnano

Zondag 5 oktober: een deel van de buitengebieden van Magnano te voet geinspecteerd. Bijzondere huizen, mooi verzorgde tuinen en veel eenvoud. Een schaapsherder liep met zijn kudde langorige schapen op een heuvel. Er waren 2 lammetjes bij en de man verzekerde ons, dat er de komende weken iedere dag minimaal 1 lammetje zal worden geboren. Mooi ontspannen beroep!

Thuisgekomen met vermoeide benen, maar omdat het droog, zonnig weer was toch nog even de terrassen “winterklaar” gemaakt.
Dat bleek geen dag te vroeg, want vannacht heeft het heel erg hard geregend en voor de komende dagen ziet de weerkaart er “beweeglijk” uit.

Zo vliegen de dagen voorbij en ben ik aan het aftellen naar mijn thuisreis.

• 06 Oktober 2014 - 23:28

Marijke:

Goede terugreis em tot gauw

• 06 Oktober 2014 - 23:51

Plona Schoordijk:

Ohhh wat is dit snel gegaan.
    Veilige terugreis en tot snel

• 07 Oktober 2014 - 08:02

Marian:

Aftellen.....!? Wat vliegt de tijd.
    Geniet er nog even van en goede reis.

• 07 Oktober 2014 - 09:30

Anneke:

wat heb je toch bijzondere weken mee gemaakt, het zal je veel voldoening hebben gegeven en nog uiteraard. Ik begrijp dat het niet zo lang meer duurt of je begint aan de thuisreis. Ik wens je een goeie thuisreis en tot ziens!
    Hartelijke groeten,
    Anneke.

• 07 Oktober 2014 - 11:01

Amy:

Geniet nog van de laatste dagen! Goede thuisreis.

• 07 Oktober 2014 - 13:33

Ank:

Js, geniet nog even. Hier is het vandaag stormachtig en regenweer.Brr... Goede reis terug!