De herfst doet zijn intrede…... - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu De herfst doet zijn intrede…... - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

De herfst doet zijn intrede…...

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 Oktober 2014 | Italië, Magnano

Zaterdag 4 oktober, de ultieme dag om eventuele cadeautjes voor de kleinkinderen te scoren, want de tijd gaat erg snel nu.
We kunnen zeggen dat een aantal mensen op de markt in Biella blij met ons was: so-wie-so qua gezelligheid . We zijn daar de afgelopen weken zo vaak geweest –ook samen met gasten van de Casa- dat we vrienden hebben gemaakt. We kunnen hier en daar eens een praatje maken en een paar euro korting is vaak onze beloning.

Ook hier doet de herfst zijn intrede, wat maakt dat de bloemen en bomen er een beetje mistroostig bijstaan en dat het beduidend koeler wordt, met toenemende bewolking.
We hebben nog minimal één activiteit op de planning staan en dat is een bezoek aan “Il Sacro Monte di Oropa”, een katholiek complex hoog in de bergen boven Biella.
We hebben daarvoor wel een paar minder bewolkte uurtjes nodig, dus hebben besloten alvast medewerking daarin te vragen.