assolutamente nullo - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu assolutamente nullo - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

assolutamente nullo

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 September 2014 | Italië, Magnano

Dinsdag 23 september was Francesco zo vriendelijk om naar Vodafone te bellen en te vragen wat er toch mis kon zijn. Het antwoord was duidelijk: ik had gekozen voor Wifi voor 2 maanden met 7 Gb per maand. Omdat het een aanbieding was bleek het vermogen niet tussentijds te kunnen worden opgewaardeerd. Dat de Vodafone-mevrouw dat wel had aangeboden en mij daarvoor 20 euro liet betalen was helaas een foutje. Als ik een welwillende medewerker zou kunnen vinden, konden de 20 euro misschien toch nog als opwaardering worden aangemerkt.

Omdat dat per telefoon niet lukte ben ik met Francesco nog een keer naar Biella gereden, waar het 5 euro kostte om de al betaalde extra 7 Gb te activeren.
Dat moest helaas telefonisch via de klantenservice en daar was de mevrouw weer niet toe bereid, maar Francesco natuurlijk wel.
Het probleem leek opgelost, maar helaas assolutamente nulla!!
De negatieve energie kwam vanmiddag ten goede aan de tuin van Astrid, per saldo: geen internet maar rozig voldaan in mijn luie stoel met een filmpje.
Het was vandaag heel erg mooi weer!