Uitstapje Murazzano - Reisverslag uit Murazzano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu Uitstapje Murazzano - Reisverslag uit Murazzano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

Uitstapje Murazzano

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

25 September 2014 | Italië, Murazzano

Donderdag 25 september eerst weer het serieuze deel: de les. Ondertussen nog een telefoontje naar Vodafone. Zonder resultaat want er blijkt een technische storing, waardoor juist de dienst “opwaarderen” getroffen is.

Ik heb inmiddels een bevestiging van Monique ontvangen, dus even een koffertje pakken, opruimen, lunchen, de huisbaas informeren en een groet bij Astrid.
Tanken bij de bank en de benzinepomp en mijn reis naar Murazzano is begonnen. Een kleine 200 km te gaan, veelal autostrada en een heerlijk zonnetje. Dak open en een muziekje: wie doet me wat!!

Weer een heerlijk weerzien met Monique en Hermando en om de benen even goed te strekken maar meteen lopend naar het dorpscentrum met Monique: 1 uur in de benen, met als doel ‘D Baruch voor een fantastische Piemontese maaltijd.
Met de auto terug met als argument dat je een zwijn beter op je bord kunt hebben dan tegenkomen in het donker. En erg donker is het, net zoals het heel stil is.

• 27 September 2014 - 09:45

Ank:

Hanneke wat een leuk verslag weer. Je maakt het goed en geniet van het italiaanse leven. Dat brengt bij mij nostalgische herinneringen boven. Hier is het een strakblauwe hemel vandaag, dus heerlijk najaarsweer. Ik begeef me straks naar Blaricum voor de atelierroute. Kunst moet, kunst doet goed, ha, ha! Geniet verder en we horen weer van elkaar. Lieve groet, Ank

• 27 September 2014 - 14:44

Hilly:

Geniet van die mooie blauwe lucht....wij missen hem heel erg !!
    XXX Hilly en Thijs