Nieuwe site voor weblog - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu Nieuwe site voor weblog - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

Nieuwe site voor weblog

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

01 September 2014 | Italië, Magnano

Maandag 1 september nog geen spoor van de leraar Italiaans. Hij reageert al 1,5 week niet op mijn mails. Een echte Italiaan of een “dienstweigeraar”, het antwoord is nabij. Nog een dagje voor mail, sms of telefonisch contact en anders op zoek naar een andere.

Ook bleek maandag dat het (eerder) gekozen reisblog niet zo goed kan onthouden. Ik had keurig alle namen en mailadressen ingevoerd en jullie allemaal uitgenodigd om mij op mijn blog te volgen, blijkt het programma niet in orde en worden namen en mailadressen gehusseld. Ik kan niet eens controleren of jullie allemaal onzinnige uitnodigingen hebben gekregen, dus heb ik contact gezocht met de helpdesk. Opnieuw starten was het advies, dus account gewist en een geheel nieuwe start. Het resultaat was even dramatisch, dus morgen een andere site proberen.

  • 04 September 2014 - 21:39

    José:

    Wat een gedoe zeg! Je bent er maar druk mee., zowel met je blog als met de leraar. Vandaag is het donderdag. Ik hoop dat je inmiddels je eerste italiaanse hebt gehad. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 11879

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 08 Oktober 2014

Italiaans in Italie

Landen bezocht: