Vandaag nat,somber en fris. - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu Vandaag nat,somber en fris. - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

Vandaag nat,somber en fris.

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 September 2014 | Italië, Magnano

Donderdag 18 september: vandaag geen zonnetje te zien. Het is nat, somber en fris. Maar….. wel een eind gewandeld, boodschappen gedaan en voor de lunch een salade en een pizzapunt gescoord in Vergnasco, een dorp om de hoek.
Geen Italiaanse les want Francesco heeft een tentamen, waarvoor hij naar Turijn moest.
De boodschappen dienden een bijzonder doel, want s avonds heb ik samen met Astrid, Hilly en Thijs gegeten in mijn “boomhut”, want zo voelt het een beetje als de omgeving stil, vaag en grauw is.
Natuurlijk ben ik iets voorzichtiger met het vermogen van de meterkast omgesprongen; gelukkig was de boodschap overgekomen en hielden we de hele avond stroom. Daardoor was de mediterrane stoofschotel gaar en erg smakelijk en konden we goed zien waarover we spraken en waarom we lachten.
Kortom, een mooie avond.

• 19 September 2014 - 19:24

Astrid:

Het was heerlijk heerlijk Hanneke, en errug gezellig! Grazie mille!!!