Start laatste lesweek - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu Start laatste lesweek - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

Start laatste lesweek

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

29 September 2014 | Italië, Magnano

Maandag 29 september: een goede start van de laatste lesweek met een gezamenlijk ontbijt bij Astrid. Om 8.30 uur bij de kerk in het dorp en vervolgens samen met Francesco te voet naar de Casa. Smaakvol (ontbijt) en erg gezellig, soms enkele woorden Italiaans, maar veelal groepsgesprekken in het engels. Francesco ontpopte zich als een ware huisman: koffie inschenken en helpen afruimen etc. De foto op Facebook getuigt van de sfeer en kreeg heel veel “likes”.

Teruggelopen naar huis en gestart met inpakken, omdat het dinsdag verhuisdag is. Vervolgens boodschappen gedaan in Biella, waar ik een Capitoolgids van Nederland in het Italiaans vond. Een zeer passend afscheidscadeau voor mijn huisbaas en zijn vrouw, omdat zij zich erg interesseren voor Nederland en veel vragen over ons land stelden. Een kaart met passende tekst maakte het geheel compleet.

• 01 Oktober 2014 - 21:24

Gerard Delfgaauw:

Hanneke,

Heb op je terug komst maar eens een mooie Brunello uit 2008 gekocht.
    Zullen we maar eens snel samen nutigen

nog een goede verblijf en een nog betere terug reis

gr gerard

• 03 Oktober 2014 - 21:47

Hanneke Schenkels:

Gerard,

Wat een strakke actie. Ik verheug mij op onze ontmoeting en de Brunello. Ik meld mij als ik weer thuis ben.

Hgr. Hanneke