2e reisdag:Zwitserland met als einddoel Casa Joop - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu 2e reisdag:Zwitserland met als einddoel Casa Joop - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

2e reisdag:Zwitserland met als einddoel Casa Joop

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Augustus 2014 | Italië, Magnano

Donderdag 28 augustus opnieuw in de auto en met 450 kilometer voor de boeg op naar Zwitserland en via de Grand San Bernardo naar Italie. Mijn reisdoel is Magnano in het Aostadal.
Bij aankomst in het dorp ben ik eerst op verkenning gegaan in het oude dorp (il Ricetto), op zoek naar het appartement dat ik voor de komende maand/6 weken heb gehuurd. Smalle straatjes, steile hellingen, onoverzichtelijke kruisingen; gelukkig nu te voet, maar ik voel al wel de uitdaging van het rijden "naar huis" de komende weken. Het lijkt een AA-verblijf te worden, want een afwijking van enkele centimeters op de middellijn van de straat kan al funest zijn voor mijn auto.

Mijn Italiaanse avontuur start in Casa Joop, bij Astrid van Leeuwen.

  • 02 September 2014 - 14:30

    José:

    Hoi Hanneke,

    Heb nu je reisverslag van 27 en 28 augustus binnen. Binnengekregen via hannekes.waarbenjij.nu

    Weet niet of dit het 'bug' verslag is waar je eerder over sprak.....

    Leuk met het kaartje erbij, en als extra de tip voor een platte buik


  • 02 September 2014 - 16:12

    Margot De Bekker:

    Hallo Hanneke,
    Fijn dat je goed bent aangekomen in Magnano.
    Ik ben al aan het aftellen....
    20 september vertrek ik jullie kant op, gezellig!
    Ach, met een wijntje op lopen we wel.
    groeten,
    Margot

  • 02 September 2014 - 17:39

    Anneke:

    Hallo Hanneke,
    leuk je verslagen van de afgelopen week te lezen!!! Goed van je om er op zo'n manier weg te gaan om je Italiaans te leren!! Je schrijft dat je docent met de noorderzon was vertrokken! Heb je al een nieuwe docent gevonden? En je appartement, ligt dat ook in zo'n nauw straatje? Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen.
    Wat heb je overigens de eerste dag een stuk gereden! Maar ik las dat je lekker vroeg bent vertrokken uit Huizen.
    Hier in Leerdam gaat het zijn gangetje: ik ben vanmiddag weer naar de blazerij geweest. Ik was vanochtend super moe, want ik heb de laatste dagen veel geruimd alsof ik aan het verhuizen ben, maar eenmaal in de blazerij vergeet ik heel de wereld en vergeet ik ook dat ik moe was!
    Straks komt een vriendin hier eten, dat vind ik prettiger als alleen eten.
    Ik wacht je nieuwe belevenissen af!!
    Hartelijke groeten,
    Anneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 11904

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 08 Oktober 2014

Italiaans in Italie

Landen bezocht: