ontspanning na inspanning - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu ontspanning na inspanning - Reisverslag uit Magnano, Italië van Hanneke Schenkels - WaarBenJij.nu

ontspanning na inspanning

Door: Hanneke Schenkels

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

24 September 2014 | Italië, Magnano

Woensdag 24 september: na alle inspanning nu ontspanning. Naar de schoonheidsspecialiste voor een massage en een half uurtje “Biodream”, een futuristisch apparaat met warmte, golvende rugdelen en lichteffecten. Volgens de folder geeft het alles wat een mens nodig heeft. Of dat gelukt is weet ik weet, maar het was heerlijk warm en ontspannend.

Met die nieuwe energie toch nog maar even naar Vodafone. In het centrum deze keer, om wellicht een vriendelijker medewerker te treffen. Maar 8 minuten voor aangegeven sluitingstijd was de winkel al dicht!
Niet fijn zo zonder bereik maar wel erg rustig, mede omdat ik nog steeds niet bij de met zorg opgebouwde woordenlijsten kan.

Omdat vrijdag de les niet kan doorgaan heb ik het plan opgevat om het weekend naar Monique en Hermando in Murazzano te gaan. Nog even afwachten of er in hun B&B Casavabene plaats is en of het hen schikt.

• 29 September 2014 - 18:35

Gerard Delfgaauw:

Hoi hanneke,

Wat ontzettend leuk dat ik je ervaringen zo op deze wijze mag volgen. Veel respect wat jij allemaal onderneemt en ook nog leert.
    Bij terugkomst maar eens snel een paar lessen bij je boeken zodat ik tijdens mijn jaarlijks verblijf in Italie niet alleen met golfballen verstaanbaar kan maken maar ook in de communicatie met de plaatselijke socio's .

Hier in het suffe Huizen gaat alles z'n gangetje. Druk bezig om mn appartement te verkopen en uiteraard ook veel aan t golfen, zo nu en dan ook in het duitse en op Texel.
    Verder weer begonnen met de studie , wekelijks college aan de Un van Utrecht, dit semester over Rusland [ de ziel van Rusland na 1991 ] en last but not least mijn wekelijkse oppassen in Amsterdam op kleindochter , Hanna . Geweldig werkelijk , krijg er zoveel voor terug en wandel me suf door het heerlijk Mokum.

Hanneke , geniet er nog van

lieve groet gerard